czwartek, 7 lipca 2011

:)

Hej moi kochani ! :)

Właśnie wypoczywam sobie na tarasie, i postanowiłam dodać nową notkę.
U mnie cudowna pogoda, słoneczko i 25 stopni :)
Przez godzinkę poleżałam na słońcu, w sobotę wesele więc trzeba troszkę kolorku nabrać. 
Nie lubię leżeć na słońcu tzn. może i lubię ale nie umiem wytrzymać długo bez ruchu, zaraz się kręcę i wiercę :P
Taka moja natura.
Jak pisałam wczoraj, oczekiwałam na tatę i jego prezenty.
Kupił mi 2 kurteczki z czego jedna była trafna ze skórki, druga mniej mi się podobała, oddałam mamie.
Dostałam również od niego tramposzki, bardzo mi się spodobały, będę je nosiła z bejsbolówką z H&M.
Oto one:

Generalnie zapowiada się nudny dzień.
Z niecierpliwością oczekuję na paczuszkę od firmy, z którą zaczęłam współpracę.

Kocham panterkę we wszelkich postaciach :)



13 komentarzy:

  1. ciekawy blog ;p
    a co do spodenek to w orsayu je kupiłam ;D
    pozdr.!
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam to w realu za 30 zł. :) Nie wiem, czy jeszcze są, bo mam je od maja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo z opalaniem. Ostatnio leżałam całe 20 minut i uciekłam do domu :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny i ciekawy blog.
    ładne trampki :P
    obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie pomalowane paznokcie:)

    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. trampki zarąbiste!i love it!
    dodajemy??

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pazurki - sama zrobiłaś ten wzór ??

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne trampy, a manicure ekstra :) świetna panterka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Your nails look great! I love the fact that you used a nude background instead of yellow.

    I adore your blog and will definitly come back to read more of your posts. I wish you all of the luck in the world with it.

    All the best,
    Voe.
    ________________________________________
    http://lipstick-and-pearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog ;) ja z opalaniem mam tak samo .. ;d nie moge wytrzymac lezac "plackiem" nie dluzej niz 20 minut ....
    + obserwuję . ;) zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń