wtorek, 5 lipca 2011

Startujemy :)

Nareszcie zmotywowałam się aby utworzyć bloga.
Nie wiem w sumie co skłoniło mnie do tego aby napisać akurat dziś ,
 może to że są wakacje a ja nudzę się w domku. 
Chcę tego bloga jak najbardziej intensywnie prowadzić.
Będę przedstawiała nowinki modowe, recenzje kosmetyków,
 ciuchy z mojej szafy i moje zestawy :)
Studiuję farmaceutykę, więc kosmetykom również przyjże się od składu chemicznego.
Dziś wieczorem dodam notkę z recenzją pierwszego kosmetyku.


SERDECZNIE ZAPRASZAM DO ŚLEDZENIA MOJEGO BLOGA !

3 komentarze:

  1. Jestem pierwsza! Dziękuję za dodanie do obserwowanych, ja również robię to samo, bo zapowiada się interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. również dodaje do obserwowanych:) i zachęcam do tego samego:*pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za obserwowanie mojego bloga
    Również obserwuję ♥
    Na pewno wpadnę tu jeszcze wieczorem <3

    OdpowiedzUsuń