wtorek, 5 lipca 2011

Recenzja Lirene.

Recenzja lirene krem jedwabiście regenerujący na noc.
Używam go przez około 2 tygodnie, i jestem zachwycona !
Dostałam go w prezencie od kuzynki.
Jak działa ?

kwas hialuronowy - podczas snu odbudowuje naturalny zapas wilgoci w skórze. 

wyciąg z jabłka - przyspiesza naturalny, wewnętrzny proces odbudowy, dzięki czemu skóra zostaje skutecznie zregenerowana

olej ryżowy - przyspiesza wzrost i powstawanie nowych komórek skóry, przywracając twarzy świeżość
Rankiem skóra jest intensywnie nawilżona i jedwabiście gładka, bez objawów zmęczenia.
 
Krem należy stosować na noc, na oczyszczoną skórę twarzy i szyi.

Rozpoczęłam dziś współprace z firmą:

Czekam na paczuszkę od tej firmy, gdy tylko ją dostane napisze jakie kosmetyki a po 14 dniach będzię recenzja produktu :)

Na jutro przygotowałam nowinki modowe, i coś z mojej szafy :)



7 komentarzy:

  1. wydajny jest ten krem ? orientujesz się w jakiej cenie jest? własnie poszukuje kremu silnie nawilżającego :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest drogi, myślę że do 20 z.
    Tak jest wydajny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje współpracy:) świetny blog! będę zaglądać;* zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania;**

    OdpowiedzUsuń
  4. nowa blogowiczka wita nową blogowiczkę :D
    Kremy lirene są świetne! Też mam jeden, używam go od 2 lat i nie zamienię na żaden inny! Dodaję do obserwacji i życzę powodzenia z blogiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy - jak udało Ci się ją nawiązać ???

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tym kremie ale jeszcze nie miałam okazji go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. używałam glinki z Synesis - świetna ;)

    OdpowiedzUsuń